Battre sent an aldrig: Canyon Swing

Nu har ni vantat lange nog! Har kommer vara bilder fran vara Canyon Swings.
 
Vi hoppade ifran 109 meters hojd over Shotover River, med en hastighet pa 150 km/h. 60 meters fritt fall och sedan 200 meters swing = varldens hogsta klipphopp. Vi gjorde dom i Queenstown, Nya Zeeland.
 
Enjoy!
 
 
 
 
 
Filmerna var omojliga att ladda upp, sa ni far vanta tills vi kommer hem igen :) Helt klart vart vantan, det lovar vi er! :)
 
Puss och kram
Johanna, Michaela och Malin
 
 

Kommentarer
Sofia säger:

Fyyyyyy - hade aldrig gjort det ;)

Svar: Det ville inte jag heller nar jag val kom dit, men de som jobbar dar ar ruskigt duktiga pa att overtala en! :)
Johanna

2012-11-09 | 21:19:26
Stefan Johannas pappa! säger:

Grymt!!!!

2012-11-10 | 19:20:17
Malins mams o paps säger:

Fantastiskt! Är detta verkligen vår tös som är såå modig :))
Massor av pussar från oss o pissarna

2012-11-13 | 18:39:54
My Hesser säger:

Grymt hörrni! Älskar hur Johanna hoppar!! Fantastiskt kul!

2012-11-13 | 22:30:26
Bloggadress: http://visessahon.blogspot.com
Anonym säger:

Hej Malin!

Tycker du är modig, jag skulle aldrig gjort detta, får svindel när jag kommer upp ett par pinnhål på en steg!Får nästansvindel när jag tittar på bilderna. Hoppas Ni har det varmt och skönt, sköt om dig!
Kram Ulla-Brith

2012-11-19 | 14:47:39
Ulla-Brith säger:

Hej igen!
Det var bara jag som glömde fylla i namnet, därav att jag var anonym.Det skall vara stege inte steg.

2012-11-19 | 14:49:38
camilla o lars säger:

WOOOOOOOOOOOOW Malin!!
Hur vågade du det? Men det e säkert e häftig grej. Här e regn o rusk som vanligt
Kram på er

Svar: Ingen aning! De som jobbar dar ar grymma pa att overtala en till att gora det, haha. Jag ar glad att jag gjort det anda! :) Hoppas ni har det bra dar hemma, och att snon kommer pa julafton :) ta hand om er, kram!
Johanna

2012-11-21 | 13:37:02
Pernilla R säger:

Ååhh!! Vad underbart det ser ut!:) hoppas ni har det riktigt gött! När rör ni er mot Asien? Vi åker om 3veckor!:):) kram på dig Malin!

Svar: Haha, underbart vet jag inte... men sjukt kul att ha gjort det! vi har det sjukt gott har, har vart i Whitsunday's och seglat och campat pa Fraser Island. Nu forbereder vi oss infor jul som vi ska fira i en stad som heter Noosa. Vi aker till Asien den forsta mars, borjar med singapore. Hoppas ni har det underbart i Filippinerna! :) med butler och allting ;) Kram pa er!
Johanna

2012-11-21 | 20:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback